بسم الله الرحمن الرحیم
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1398برچسب:, | 1:15 | نویسنده : نازنین زهرا

سلام علی آل یاسین

سلام به وب آبی دلان پارسی خوش آمدید .

به جهان خرم ازآنم که جهان خرم ازاوست             عاشقم برهمه عالم که همه عالم ازاوست



:

مرد همیـــــــشه آبــــی

نظرات شما عزیزان:

بارون
ساعت2:08---25 شهريور 1392
سلام آجی قربونت برم
مرسی که به وبم اومدی
نمیدونی با نظراتت چقدر آرومم کردی
فدات شم
وب تو هم خوشمل شده ها کلک
بازم بیا
بای


حسام
ساعت11:29---16 شهريور 1392
سلام جای پیشرفت داری چون نظر داده بودی خواستم منم نظر برات بذارم.

مسعود
ساعت9:27---13 شهريور 1392
سلام عزیزم خوبی واقعا وب زیبایی داری خوشحالم که با شما آشنا شدم

sajad
ساعت11:05---6 شهريور 1392
ابی تو عشقه اجی خیلی گلی
پاسخ:ممنون داداش سجاد


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت22:29---17 مرداد 1392
سلام لطفا بیا تو وبلاگم واسه پست علی دروازبان نظر بگذار مرسی دوست خوبم

مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت3:55---17 مرداد 1392
وبلاگ مرد همــــیشـــه آبی پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فــــــــطـــــر را به شما تبریک می گوید .عیدتان مبارک و طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق انشالله

saeed
ساعت4:00---8 مرداد 1392
لینکت کردم خواستی تو هم لینکم بکن مرسیی
پاسخ:سلام داداشی ممنوند چشم منم شمارولینک کردم


حبیب
ساعت23:13---1 مرداد 1392
سلام خوبی چه خبرا .هنوزم درگیر استقلالی .آخه چه فایده ی داره امسال قرار از پرسپولیس باخت بدید
پاسخ:علیک سلام ممنون من درگیر استقلال نیستم اون جز زندگی منه اولا ارزوبرجوانان عیب نست داداشی دوما اگرم ببازه فدای سرش چون خیلی دیگه مونده به امار برد اس اس برسه وسوما بازی یه طرفش برده یه طرفم باخت


حبیب
ساعت23:42---20 تير 1392
سلام هرکاری کردم نشد من آخه توخودتصاویرم میرم همونجا لینکو انجام میدم که نمیشه

تا حالا هم کسای دیگه هم به همون صورت لینک کردم

اگه نوع دیگه هست به ترتیب برام بنویس
پاسخ:داداش اول مدیریت وبلاگ بعد نوشته پیوندهای وبلاگ اونجا اسم عنوان وهمراه ادرس ثبت میکنی بعدخودکار اسم وبلاگ من دروب شما ثبت میشه همین وامتحان کن میشه ایشاالله


حبیب
ساعت18:59---20 تير 1392
سلام مرسی ازتعریفت
من فقط چیزی رو که میبینم عینا نقاشی میکنم
نمیدونم همشهری من هستید یا نه به احتمال یا نه
من شهریور نمایشگاه نقاشی دارم خواستید بیاد
ودر ضمن راجبه فوتبال زیاد درگیرش نشه کلا سرکاریه .پولوشو اونا میگیرن فکرشو ما


حبیب
ساعت10:04---20 تير 1392
سلام خبرهای ورزشی دنبال میکنم ولی الان چون نمایشگاه دارم وقتم بیشتر گرم اونه

راستی من خودمم 20سالگی یک فصل ذوب آهن بودم وچون توی ی بازی پام از مچ شکست وحدود سه سال نتونستم بازی کنم کنار گذاشته شدم

فقط الان تو سالن بازی میکنم تو شهر خودم
پاسخ:سلام اشکال نداره حلا باعنوان هنرمند فوتبال بازی میکنی داداش ایشالله به حقت برسی ولی هنرمندبودن باروحیه ورزشی یه چیزدیگس


حبیب
ساعت1:58---20 تير 1392
مرسی حتما لینکت میکنم اگه اشکال نداره صبح لینکت کنم


درست میگی بالاخره با ی استقلالی روشن فکر روبرو شدیم وبالاخره ی پرسپولیسی هم پیدا میشه که کمی طراح باشه
پاسخ:نه اشکال نداره داداش یه پرسپولیسی هم دیدیم هنرمندباشه چه قدرخبرهای ورزشی رو بررسی میکنی؟
پاسخ:شب بخیر والتماس دعادر هنگام سحر


ریحانه
ساعت1:24---20 تير 1392
سلام به بهترین ابجی دنیاوبلاگت عالیه
پاسخ:سلام ریحانه خانوم پرسپولیسی حالتون چه طوره ابجی خانوم؟


نوشین
ساعت16:11---7 فروردين 1392
سلام امیدوارم تیممون قهرمان شه

سیما
ساعت16:09---7 فروردين 1392
سلام ابجی نازی اس اس ته دوست دارمپاسخ:سلام سیما جان ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • شروع دوباره
  • حامل